23/5 tränat idag..

idag har jag egentligen inte gjort så himla mycket. Men jag har tränat iaf. Jag har börjat med att gå morgonprommenader så det gjorde jag i morse med, men det blev en rätt kort sväng, gick upp lite sent och ville se ett tv-program så vart inte så lång sväng. men iaf så gick jag, sen åt jag ett äpple och två fullkorns mackor till frukost.

Sen senare på dagen så var jag ute och hoppade lite hopprep, vart inte så himla mycket det heller för jag trasslade in mig i repet hela tiden, mina byxor var för pösiga :p Sen så ville jag träna mera så jag satte på min dvd med aerolates på datorn och så gjorde jag det ett bra tag, man blir svettig på engång nästan så det tar, det var riktigt roligt oxå så jag ska göra det ofta :)

Jag har även spelat lite badminton med mamma men det blåste så mycket så det gick inte så bra, men vi var nog ute i en halvtimme eller nått iaf :p sen kom min pojkvän hem från jobbet så vi gick in :p
nu gör jag inte mycket, slötittar på 2½ men bara

förresten kom jag på nått knasigt som hände, jag smsade med Sofie för att se om vi kunde träffas, men så måste de ha blivit nått fel nån stans, antagligen för att mottagningen här är så dålig och sämre om man är i källaren så ett sms hon skickat 11.10 kom till min mobil 12.58 ungefär, så då hade jag missat bussar osånt, hon hade precis åkt hem, så märkligt, det har inte vart så innan, eller nån gång har det det, jag minns när det var strömmavbrott en gång så skickade jag ett sms till Louise vid 9tiden på kvällen som kom till hennes telefon nån gång på natten mins inte vilken tid det var, men det var oxå skummt, men det har alltid vart dålig mottagning här i så..  hoppas iaf jag och sofie kan träffas nästa vecka eller så, ska smsa henne eller nått i morrn eller så och se

nu ska jag kolla på reprisen av Sing a Long
ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0