Tisdagstema : Ömt (något försenat)

här kommer veckans tisdagstema, om än något sent, det är ju onsdag idag :p men här kommer det iaf :

Jag och min pojkvän, på en busshållplats i Örebro.. det jag kännder för honom är mer än bara
ömhet och kärlek, blir varm i hjärtat bara av att tänka på honom

image57


Katten, Tarzan kelar ömt. Hon tillörde min kompis Louise och dom var tvugna att ta bort henne
inte så långt efter att den här bilden är tagen. Hon var en väldigt fin och snäll kattflicka.
 
image56

Det var mina tolkningar av ömt, blev två bilder denna veckan. Om du vill veta mer om tisdagstema klicka här 
eller på länken i navigeringsmenyn.

S.

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Vilka söta bilder ;)

2008-05-21 @ 11:44:37
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0