Tisdagstema: randig

Denna veckas tisdagstema är randig, här är mina bidrag, det blir två för jag vet inte vilken jag ska välja :p

randig berg
en bergsknalle, randig av fukt. Bråten som står där tillhör folket som har fiskebodarna som ligger alldeless i närheten av bergsknallen


randig gräsmatta
en relativt nyklippt gräsmatta, utanför reningsverket, det var en koltrast på gräset men den försvann innan jag han ta kortet med ränderna på, dock han jag få en annan bild av den :p

är du intresserad av att veta mer om tisdagstema eller vill du själv vara med så klicka här

S.


Kommentarer
Postat av: Fritt ur hjärtat

Randigt så det förslår, naturens under.

2008-05-27 @ 17:34:11
URL: http://fritturhjartat.blogspot.com/
Postat av: Christer

Det var två fiffiga tolkningar! :-)

2008-05-27 @ 18:42:52
URL: http://christermagister.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0