9 Oktober: Uppdatering bara

Jaha, ska bara uppdatera bloggen snabbt, jag och pierre är hos hans pappa just nu, vi ska till hans mamma lite senare. Jag har just vart inne på Heycome och så har jag läst lite på ett par kompisars bloggar.. så nu funderar jag på vad vi ska hitta på att göra idag. Nu ska jag snart vara klar vid datorn tror jag, vet nämnligen inte vad mer jag skulle kunna hitta på att göra.

Vi ska äta pizza ikväll det ska bli gott, igår var det vattenläcka så det fanns inget vatten i hela Östansjö det var lagom roligt, men det hade tydligen kommit igång nu på morgonen igen.

nä nu ska jag sluta skriva
ha det bra
/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0