några test typ..

tjo!
har inte bloggat på länge jag vet, men har varit bortrest ett tag och sen har jag inte haft någon blogg lust, har inte vetat vad jag ska skriva om.. ska försöka blogga lite mer så kanske blogg lusten kommer tillbaka :-)

här är iaf några testresultat på tester som jag gjort.


girl or woman test!

You Are A Woman!
Congratulations, you've made it to adulthood.
You're emotionally mature, responsible, and unlikely to act out.
You accept that life is hard - and do your best to keep things upbeat.
This makes you the perfect girlfriend... or even wife!
Are You A Girl Or a Woman?



Musiksmaktest



Your Taste in Music:
90's Pop: High Influence
Adult Alternative: High Influence
Classic Rock: High Influence
Punk: High Influence
80's Alternative: Medium Influence
How's Your Taste in Music?

kanske kommer några fler listor och sånt, håller på i gå ignom en massa sparade filer på datorn så kanske publicerar om jag hittar nått kul. :-)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0