Hårdträningen har börjat!

nu har jag börjat med min hårdträning för att gå ner till 60kg 1a juli.
här om dagen satte jag mig och skrev ihop ett träningschema som jag ska följa.

Igår tog jag det lite lugnt det blev:
*10 minuter på orbitrecken - fick så ont i vaden så jag kunde inte fortsätta.
* ca 30 minuters promenad, i ganska rask takt
* en stunds rep hoppande, vet inte exakt hur länge men 10-15 minuter kanske

Idag har jag gjort följande hittils:
*10 minuter på orbitrecken - fick ont i vaden igen, har nu kollat upp stretchningsövningar för benen som jag ska göra innan orbitrecken.
* benövningar med gummiband 3x15 på varje ben
* magövningar liknande situps 3x20

jag ska oxå:
* prommenera i ca 30 minuter efter middagen
* hoppa hopprep en stund ( kanske beror på om det slutar blåsa storm eller inte :p)

Känner mig super motiverad och ska köra på på liknade vis hela tiden. varierat med Power Walking  och lita andra övningar för mage,lår, armar m.m. och så ska jag göra rygg gympa med mamma en gång i veckan oxå.

nu ska jag rota fram nånting till middag ur frysen :p
ha det bra alla
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0