15/12 lite uppdateringar bara..

igår var jag på möte med min mentor,rektorn för mitt gymnasieprogram (vet inte om man kallar honom studierektior direkt men nått liknande antar jag att han är iaf ) och syon, det gick väl okej eller ja det gick väl bra.. det gick iaf inte dåligt, vi pratade lite om hur jag känner och hur jag mår osv. oså pratade vi om alternativ till min skolgång, o jag fick nåra alternativ som jag ska fundera på tills efter jullovet då vi ska ha ett nytt möte, så vi får se hur det går, jag kanske mår bättre efter jul och kan fortsätta som vanligt, det skulle vara bra, fast jag tror inte det, men men vi får väl se... men jag ska iaf fundera på mina alternativ.. tänkte ta hjälp av min pojkvän o försöka göra nån sorts pluss och minus lista på alternativen o se, men jag får se.. Min mentor är nog världens bästa tror jag, haha hon är jättesnäll verkligen och förstår verkligen mig och hur dåligt jag mår, det känns så iaf, jag känner ett enormt stort stöd från henne det gör jag och det är jag glad för :-)

nu ska jag surfa runt lite o så :p sen ska vi nog hoppa i säng o glo på nån film :p vi kanske ska till ÖB i morron så ska kanske in på deras sida o kolla :p fast jag har för mig att den är rätt dålig men det lär jag ju märka :p haha jaja vi får se

ha re bra
S.

Kommentarer
Postat av: -

Det är inte konstigt att du är så skoltrött som du påstår när du är uppe halva nätterna och skolan börjar tidigt på morgonen, du kanske skulle be din världens gulligaste kille att stötta dig och puscha dig till att gå i skolan istället för att ligga hemma dra dagarna i ända. Det lönar sig, tro mig.

2007-12-16 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0