29/12 Åka o hälsa på svärisarna :p

hej hej alla!
jag vet att jag inte uppdaterat mig på länge så här kommer en liten uppsatering, jag har bara varit hemma och tagit det lugnt över jul, det vart en mysig familjejul, fast med min pojkvän oxå, fast han räknas som familj numer :p haha jaja vi gjorde iaf inget speciellt, firade jul som vanligt bara. Fick många fina julklappar, bla. en massa smink och ett par spel :p alla mina julklappar var jättebra julklappar och jag tycker om dom allihopa :p 

annars har jag inte gjort mycket, hämtade mina glasögon hos optikern för ett tag sen, tror inte jag skrivit om det, det gick iaf jätte bra och jag är super nöjd med dom :p fast jag är inte riktigt van med dom än men nästan :p

Idag ska vi åka och hälsa på min pojkväns föräldrar det ska bli jätte roligt och sköt att komma bort ett tag, kommer iaf hem på onsdag kväll igen så vi blir där över nyår det ska bli väldigt roligt ska få träffa hans mormor oxå och hans syster och lille systerson det ska bli roligt, hans lillebrorsa ska jag oxå få träffa men honom har jag träffat ett par gånger förut :p hursomhelst ska det bli väldigt roligt :p

nu ska jag straxt klä på mig mina nya kläder som jag ska ha på mig :p har precis duschat för en stund sen och min pojkvän är uppe nu så nu ska jag packa klart det sista o så o äta frulle sen ska vi snart åka :p

ha re bra alla och gott nytt år
så ses vi
 S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0