29/12 svar på kommentar i föregående inlägg

varför säger du så där? jag vet precis vem du är så..  du kan inte ana hur stort stöd min pojkvän är för mig. han stöttar mig mer än nån annan och han pushar oxå tro mig. han om nån har pushat mig, men det är oxå han som först verkligen förstått hur dåligt jag mår osv. det är han som fått trösta mig nätterna igenom när jag bara gråtit och gråtit för att jag inte mått bra osv. jag är skoltrött, då jag var uppe halva nätterna var jag inte lika skoltrött, men det var ett bra tag sen nu. och att min pojkvän bara ligger hemma o drar dagarna i ända eller vad du skrev, bara för att han är arbetslös just nu det kan du glömma.. han gör massor med saker på dagarna du skulle bara veta vad myndigheter tycker om att trassla till det för folk! om du ville göra mig arg har du lyckats..


Kommentarer
Postat av: Louise

Om du tror att det är jag som skrivit den där kommentaren så är det verkligen inte jag. Jag har inget intresse av det något mer, hade jag haft det hade jag svarat på ditt mejl. Det va carro som skrev det och inte jag. Så nu vet du det. Ha det.

2008-01-03 @ 19:44:46
URL: http://tietjens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0