6/12 jag är skoltrött så e det bara..

jag är skoltrött, vilket iofs inte är nån större nyhet eftersom jag vart det sen jag gick i åttan :p men iaf så har jag nått botten nu så jag tog tag i saken och skrev ett långt mail till min mentor där jag skrev precis hur jag känner och mår, det är enklare för mig att skriva skulle nog inte få ur mig allt om jag bara pratade med henne.. men iaf så vart det ett långt mail med mycket känslor i.. och i morse när jag satt på en bänk och väntade på lektion så kom hon och satte sig på bänken brevid mig och berättade att hon läst mailet och att hon skulle fundera på och höra sig för om vad det kan finnas för olika lösningar, så nu känns det bra att hon vet och att jag ska få hjälp.. för utan den hade det nog inte dröjt länge tills jag gett upp helt.. men nu ska jag iaf kämpa på tills jullovet oså så får vi se vad som händer..

hoppas det kommer bli bra med allt, men det tror jag att det kommer att bli, för jag tror att min mentor som förövrigt heter Sandra precis som jag komer att komma på en jätte bra lösning som kommer göra att jag kommer att klara av att gå klart skolan och ta studenten som jag så gärna vill..

nu måste jag fortsätta med skolarbetet
hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0