7/12 lite om min dag

idag har det inte hänt så mycket egentligen, inte mer än att jag lyckades låsa in mina nycklar i mitt skåp så jag fick knipsa låset :p haha men det ordnade sig ju tillslut så :p haha
En sak som hände, eller hände o hände, tycker mest det är roligt eller ja skrattretande iaf :p haha men iaf så finns det en kille i min engelska klass som är as konstig, asså han förklarade för vår lärare att han inte kom på lektionen igår för att han inte hittade klassrummet.. hahaha dålig ursäkt säger jag, vi har två engelska lektioner i veckan i två olika klassrum, vi har haft samma klassrum hela terminen hur svårt kan det vara :p haha dessutom är det bara o kolla på schemat ju så står det där :p haha o sen förutom det så ska han hela tiden hålla på o analysera o sånt haha som en låt vi fick lyssna på på engelskan idag, det var en Beatles låt,  men iaf så började han babbla om att man kunde tolka det som att han som sjöng knarkade typ att låten handlade om droger haha:p vår lärare avfärdade det lite fint med många av deras låtar är lite sånna :p haha  den här killen är as skum, förut så läste vi spanska tillsammans å såfort vi fick en läxa så började han gnälla om att han hade så mycket annat att göra, typ alla dom på det programmet var sånna på spanskan dom ville alltid flytta prov o läxor i spanskan men dom gnällde inte till nåra andra lärare så vitt jag vet :p haha men men om dom tycker de e kul o göra så så kan ju dom göra det :p min klass gnällde och gnäller aldrig, eller väldigt sällan iaf även om vi har massor att göra :p

ett klargörande bara, jag tycker alls inte illa om den här killen, ifall nån skulle läsa det och förstå vem det är jag skrivit om o typ gå o säga det till honom eller nått :p (inte för att jag tror jag känner nån som känner honom direkt men iaf :p) så vill jag bara skriva det för att undvika missförstånd m.m.

nu sitter jag och lyssnar på när min pojkvän sjunger ultrastar, de e nästan som singstar fast på datan för er som inte vet :p och så väntar jag på att idolfinalen ska börja, vill att Marie ska vinna, gillar inte riktigt Amanda, tycker hon är flummig o konstig på nått vis, märklig lixom.. helst hade jag ju velat att Andreas skulle ha vunnit, han är verkligen grymm tycker jag, det gör hela min familj.. vi röstade som fan på honom i fredags, men han åkte ut iaf :´( men det är juryns fel,dom gav honom en helt omöjlig låt.. visst dom hade väl kunnat ge honom en där han behövde dansa men inte just den, Conga men Gloria Estefan (vet inte om det är rättstavat) hm.. jaja han kommer gå långt i alla fall det är en sak som är klar! för han är verkligen BÄST! Andreas..

jaja nu ska jag in på facebook en sväng o sen upp o kolla på idol..
ha en trevlig helg och andra advent :-)
hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0