5/11 sjuk & måla

Idag har jag vart sjuk, frös jätte mycket i morse och kände mig febrig så jag beslutade mig för att stanna hemma idag. Nu känner jag mig lite piggare fast är fortfarande seg och trött i kroppen. Men med lite vila och lite mat så ska jag nog bli kry igen så jag orkar gå till skolan i morron o resten av veckan.

Just nu är jag lite extra trött för jag har hjälpt till och målat, vi håller på och ska måla om här hemma, blått och lite grönt jätte fina färger, nu har vi grundat på övervåningen och i trappen så nu är jag lite extra slut i kroppen men det går nog över bara jag får sitta och ta det lugnt ett tag.

i morron fyller min älskling år :D :D hela 29år fyller han :-) så jag ska ner på stan i morron antingen innan eller efter skolan o köpa en pressent,o så ska jag köpa en pressent på ica kvantum oxå men jag tänker inte skriva vad ifall att han skulle få för sig  att läsa min blogg innan jag har hunnit köpa och ge honom pressenterna :-P

nu ska jag gå upp o hitta på vad vi ska ha för mat :p
skriver mer senare kanske
ha re bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0