22/10 Måndg morgnar är pest

jag gillar inte mångags morgnar, tycker att det borde vara lag på sovmorgon på mångar, gillar inte dom, jag gillar iopfs inga mornar men speciellt inte måndagmorgnar för man går alltid och lägger sig på tok försent på söndag kvällarna :p haha

nu sitter jag på lektion, Internationell ekonomi och internationella relationer, det är en rätt så rolig kurs, nu håller vi på och ska ha ett FN möte :p haha vi har fått olika länder och ska ta reda på saker om dom, som tex. kärnvapen och naturtillgångar osv. jag är nästan färdig.

Jag slutar tidigt idag det tycker jag om :-D slutar halv ett JIPPIE!!
men sen ska jag ner till skolan igen vid 16-tiden ska på utvecklingssamtal  16.30 känns lagom kul
men men jag hinner ju hem med fem bussen igen så de e ingen fara :P
men jag vill helst inte höra hur dåligt jag ligger till och hur mycket frånvaro jag har, jag har haft en dålig period med mycket förkylingar och grejjer men det har äntligen lagt sig nu :p

men nu kanske jag borde fokusera lite mer på att skriva på mitt skolarbete än att sitta här o skriva hihi
kanske tittar in lite senare sen :-)

ha de
/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0