25/10 snart är det höstlov :-D

Just det, snart är det höstlov, bara i dag och i morron var, vi slutar för idag om ca 15minuter haha sååå skönt torsdagar är dom längsta dagarna på hela veckan vi börjar 8,15 och slutar 15,40 såå tråkigt.. vissa sluter tilloch med 17,25 nånting dom som har individuellt val på efter middagen, blomsterbinderi trór jag det är som är just då, det kan ju iofs vara flera det vet jag inte.

I tisdags åt jag lunch med två kompisar, Patricia och Mikaela, dom är två jätte snälla och trevliga tjejer. Patricia och jag gick i samma klass från lekis (6-års) till 6.an och i parallellklasser i högstadiet

nu kom en lärare här så jag måste pysa
ha re
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0