28/10 vet inte vad jag ska tro

jag vet inte vad jag ska tro längre.. asså  jag har bråkat med en kompis (vi kan kalla henne K. om olika saker sen innan sommaren, eller ja de e hon som bråkar med mig men så finns det en kompis till oss båda som jag trodde var en av mina närmsta kompisar men nu vet jag inte längre..

under den här tiden som vi har bråkat jag och K. så har den här andra tjejen (henne kan vi kalla H.) hoppat emellan oss lite, hon har ju liksom hamnat i mellan och vill ju vara kompis med oss båda har hon sagt och det har jag ju trott på såklart för det verkar ju inte otänkbart att det kan vara så.

För nu får jag höra av två andra kompisar att H. springer runt till lärare och säger saker, och att hon går och säger till K. vad jag sagt och gjort m.m. visst jag förstår ju att dom pratar om saker och säkert om bråket oxå men jag vet ju inte om det är sanningen hon säger, för att för några dagar sen så fick jag reda på att hon har ljugit mig rätt upp i ansiktet.

för vi jobbade ihop med projekt arbetet från början men så kom hon och sa till mig att två lärare bla. hon som vi har som handledare har sagt att det är bäst att hon jobbar ensam för att jag är borta så mycket. men nu fick jag reda på att så var det inte, jag satt nämligen och pratade med min handledare och så frågade hon varför inte jag och H. inte skulle jobbade ihop och jag svarade med att H. sa att ni hade sagt att det var bättre om hon jobbade själv, var på min hanledare såg smått chockad ut och sa att så var det inte.

i en sån sitution så väljer jag att tro på handledaren, varför skulle en lärare ljuga lixom.. så nu vet jag inte vad jag ska tro om H. längre, det känns inte som att jag vet vad jag har henne, jag har fått höra så mycke saker av mina andra kompisar vad hon har sagt och gjort tydligen.. vissa saker kan jag delvis förstå men det är låååångt ifrån allt.

det enda jag vet just nu är att jag inte ska låssas som ingenting när H. kommer tillbaka från sin resa som hon är på nu, jag kommer helt enkelt inte att kunna låssas det är för jävla mycket nu. jag måste få veta.

de var allt för idag
ha de bra

Kommentarer
Postat av: H

Vi behover inte prata, jag har inget att saga dig. Du har tydligen bestamt dig for att allt jag sager inte stammer och hittar massa saker att braka hela tiden, jag orkar inte mer. Jag sa nar jag pratade med dig om projektet att jag INTE gjorde det har for att forlora dig som van, och det star jag fast vid. Men det verkar bara finnas en losning, och det ar att inte prata med varandra mer.

2007-11-01 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0