9/10 Ny blogg

Detta är då mi nya blogg. Jag gör ett försök till, är så dålig på att blogga för jag glömmer alltid bort att skriva. Men nu ska jag försöka hålla den här bloggen levande hihi.

Kan ju börja med att pressentera mig lite kort:
Namn: Sandra
Ålder: 19år
Bor: Nynäshanmn
Skola: Nynäshamns Gymnasium
Linje: Samhälle med samhälls inriktning
Familj: Sambo,Mamma och Bror
 
Jag trivs rätt bra med mitt liv som det är nu, även om jag är lite trött på skolan fastän jag trivs bra där och har många kompisar o bra lärare. Jag bor ihop med min älskade pojkvän, fastän vi bor hos min mamma, men det gör inget jag är glad så länge jag får vara med honom, tycker inte om att behöva vara utan honom, vi bodde på distans förut och det vill jag aldrig mera. Annars är mina intressen musik,film,kompisar m.m

det var allt för nu
/tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0