Ingen geografi - håltimme

Jahapp nu sitter man här i biblan o slöar.. har ingen geografi idag så har håltimme till två. slutade förra lektionen 12.40 så jag har väntat en stund.. men men har pluggat lite till religion provet  i morron o så nu så passar jag på att skriva lite här.


Jag åt lunch med Mikaela idag, hon går på särskolan här i min skola, vi har kännt varandra i 5år i ungefär så vi är rätt bra kompisar, me nvi ses inte så ofta vilket är tråkigt, men idag så åt vi lunch ihop i skolans matsal det var kul att träffa henne igen. Vi gick runt o pratade ett tag sen efter lunchen oxå det var trevligt sen innan hon gick til sin lektion och jag till min så bestämmde vi att vi skulle ses snart igen.

Om ca 20 minuter börjar min sista lektion, internationell ekonomi och internationella relationer, det är rätt kul, men svårt. Vi ska börja jobba med FN idag tror jag. Jag slutar 15.30 jätte roligt :p inte.. hoppas vi får sluta tidigare, så jag hinner med tre-bussen.

Tack och hej :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0