2/4 en lista

En lista jag hittade på någons blogg

1. Vädret utanför mitt fönster:
Soligt,lite mulet, ser ganska varmt ut..


2. Lyssnar på just nu:
Alla ska bada med Galenskaparna på tvn, som jag tränar till

3. I går gick jag och lade mig:
Vid tio tiden med min pojvkän

4.  I dag vaknade jag:
Vid halvåtta tiden

5.  Jag har på mig:
Röd bh, rosaröda trosor, svartvita strumpor, blåa mjukisbyxor och en svart t-shirt

6.  Senaste person som ringde mig:
Min mamma tror jag, eller min bror

7. Senaste person som jag ringde upp:
Min bror Stefan i förmiddags

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Min pojkvän Pierre igår

9. Senaste person som jag skickade sms till:
 Min pojkvän Pierre igår

10. Senaste vän jag addade på Facebook:

Det vetefan, är inte inne där ofta så vet inte vem

11. Som addade dig:
Nån jag inte vet vem det är

12. Senaste person som mejlade mig:
Antingen Facebook eller Heycome

13. Senaste sajt som jag kollade på:
Heycome

14. Ska göra idag:
Träna lite till sen städa lite och kolla på tv

15. Bra eller dålig dag idag?
Det blir nog en helt okej dag, mina mostrar kommer över sen så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0