Tisdagstema: Kärlek

Så var det dags igen för tisdagstema, denna vecka är det Kärlek som är temat. här kommer mina bidrag:


en bild jag gjort i PS
en bild jag själv tagit, med hopprep lagt som ett hjärta och min och sambons initialer ritade i gruset, jag älskar honom så det är kärlek för mig, och honom, han gillar den bilden väldigt mycket




Jag ville egentligen ha en bild på svanar men i brist på svanar så fick det bli en bild på ett par gräsänder. Svanar håller ihop livet ut, det är kärlek det. Jag vet inte om ni hört det men för några år sen vet inte exakt när det kommer jag inte ihåg, så var det en svan som frusit fast i isen vid skeppsbron i Stockholm, och hannen, hennes partner satt kvar och vakade vid hennes kropp tills han själv frös fast i isen, han vägrade lämna henne, det är kärlek det..

vill ni veta mer om tisdagstema eller själva delta så klicka här

ha det bra
S.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är verkligen sann kärlek det ;)

//Linda

Postat av: Susanne

Den historian om svanarna i Stockholm tror jag att jag minns faktiskt.

2008-08-05 @ 21:26:46
URL: http://sassa.webblogg.se/foto
Postat av: Lillmonster

Mysiga bilder.

2008-08-05 @ 22:55:10
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Pialotta

Svanhistorien är säkert sann och det samma tror jag gäller änder.. de ses alltid nästan två och två.. vi har ett ankpar som ofta kommer lunkande här över gräset och visst är det kärlek dom emellan:-)

2008-08-05 @ 23:00:52
URL: http://caffepaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0