10/2 GAS-ig dag

ja det kan ju misstolkas :p haha men de e så att jag tillbringat det mesta av dagen med att vara inne på Galenskaparna/AfterShaves fan-klubb´s hemsida och på deras nya community. jag vet inte om det är öppet än eller om jag fick gå med nu för att jag anmälde mig som frivillig att testa den, jag tror nästan det för det har inte vart många inne än. jag kan ju passa på och säga att Galenskaparna/AfterShave blir GAS förkortat därav GAS-ig dag :-)

annars har jag inte gjort mycket idag, vart i nynäs en sväng med Pierre, min brorsa Stefan och hans flickvän Madde, Stefan köpte skor och vi handlade lite på Ica innan vi åkte hem. Annars har jag bara diskat, kollat på tv och suttit vid datorn. och i morron ska jag på möte med Ola, syon på skolan, är nervös faktiskt. men det kommer nog gå bra, har ju pratat med honom i telefon ett par gånger så det ska nog inte vara några problem.

Jo förresten! nått har jag gjort idag, jag har beställt en Orbitrek!! så jag hoppas den kommer på fredag typ, det skulle ta 5 dagar men jag vet ju inte om dom behandlar beställningen idag eller om det blir imorron. men det lär jag ju få reda på.

nä nu ska jag fortsätta med mina GAS-igheter :p
ha de
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0