10/2 melodifestival m.m

jahapp, idag har jag inte gjort mycket, var i nynäs en sväng på dagen med min pojkvän, vi mötte min brorsa och hans tjej på kvantum och handlade lite innan vi åkte hem. förutom det har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt, hjälpt till med maten, vart ute o gått och tittat på melodifestivalen.

melodifestivalen var helt okej, jag gillade E-type och The Poodles och Michael Michailoffs låtar bäst, Amy Diamond var oxå bra, men alla var hyfsade iaf nästan, den där Alla gamla x eller  vad den hette tyckte jag inte var bra, tyckte den påminde om nån annan låt, men jag kommer inte på vilken, min pojkvän tycker att den var lite lik Leader of The Pack. Christer Sjögrens låt hade fått ett minus i aftonbladet, så dålig tyckte inte jag att den var, jag tyckte den var lite käck och rolig på nått vis, helt okej lixom, varken jätte bra eller jätte dålig, en glad låt helt enkelt.

nä nu ska jag gå o lägga mig i sängen och kolla på film med min pojkvän
gonatt
S.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag fanns på plats i Scandinavium.

2008-02-10 @ 00:57:36
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0