15/2 snart börjar praktiken :-D

japp sista lediga dagen innan praktiken förutom helgen :p jag längtar faktiskt lite att få börja där, det verkar vara en ganska liten förskola o det är bra tycker jag. Det ska bli väldigt intressant, jag börjar klockan 9 på måndag så det blir till att hoppa i säng tidigt på söndag.  Nu sitter jag och funderar på vilka inne skor jag ska ta m ed mig och vilka kläder som är lämpliga att ha på en förskola, det får ju inte var nått som är för stelt o så och så måste det ju helst vara någorlunda varma kläder. Jag vill ha en ny väska oxå, jag har ingen bra väska som jag kan få plats med skor och sånt i. men jag kan ju ta dom i en påse eller nått annars. 

jag längtar tills Orbitreken kommer oxå :p men den kommer nog på måndag hoppas jag, dom sa att det skulle ta fem arbetsdagar och det har det gjort på måndag, men men får väl se antar jag, skulle vilja köpa lite träningskläder oxå, får se om jag går in på sportaffären i morron när vi ska till nynäs på loppis kanske, de e på ett ställe som heter Bryggan dom har second hand grejjer som vi ska o kolla på, det ska bli kul o se om man kan göra nått fynd, haha man har ju snappat upp en del på antikrundan och i böcker man läst så ska nog kunna se lite om saker kan va värda nått, eller åt minstonne mer än priset på dom.  Jag längtar efter min kamera oxå, den borde jag nog få nångång nästa vecka eller så, jag vet inte riktigt.

just nu gör jag inte så mycket, sitter o funderar mest, på kläder o så, drömmer mig bort, längtar tills jag och min pojkvän ska flytta till egen lägenhet, men det blir nog till sommaren o de e ju inte så långt kvar till dess. Som de e nu så bor vi i min mammas källare, i två rum visserligen och de e ju billigt eftersom vi inte behöver betala el eller så.. men de e ju inte så privat och vi kan inte alltid göra som vi vill oså, de e det jag längtar efter, att få rå om min egen lägenhet, ja vår såklart. att vi ska kunna äta det vi vill till middag och inte behöva äta nått annat jämt för att nån inte tycker om det vi vill ha lixom, jag har absolut inget emot att bo här eller att bo med mamma och stefan oså.. men nästan hela sommaren i somras så bodde jag och pierre i hans lägenhet i örebro, det var bara han och jag det är så jag vill ha det, då var det vi som bestämde vad som skulle handlas hem osv.  längtar efter det iaf..
undrar om inte jag ska ta o surfa in på ikeas hemsida o kolla lite möbler o grejjer :p

ha de gôtt
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0