18/2 första dagen på praktiken..

jahapp..  idag var det första dagen  på praktiken, det var kul, jag tror jag ska trivas där. jag har tystnadsplikt så jag får inte berätta så mycket men det var jätte roligt oså.. jag mötte en kvinna på bussen som jobbar där, vi spelade teater tillsammans för länge sen så hon hade känt igen mig på bussen och frågade om det var jag som skulle praktisera där, det var lite roligt :-)

förutom praktiken har jag inte gjort nått annat direkt idag, åkte ner på stan efteråt och gick på apoteket och köpte sårrengöringsmedel och större plåster som täcker hela mitt sår på knät. sen tog jag bussen och hälsade på min pojkvän på hans praktikplats, jag gick runt i butiken och kollade medan jag väntade på att han skulle sluta vilket han gjorde typ en kvart senare, sen gick  vi till bussen och åkte hem..

när vi kom hem hade mamma lagat mat så vi åt nästan på engång. efter det har jag bara kollat på jeopardy och sen nu så kollar jag på Outsiders, ska snart lägga om såret igen och typ gå o lägga mig snart.. är jätte trött :p och orbitreken har inte kommit än men den kommer väl i morrn eller så :p

ha de toppen
S.

Kommentarer
Postat av: Cammi

hej! tack så jättemycket!! ja, de e ju inte alls lätt då en förälder går bort, man får ett tomrum som inte kan fyllas, men man får leva vidare med alla minnen man har =) kram/Cammi

2008-02-19 @ 15:24:50
URL: http://pampam83.blogg.se
Postat av: Anonym

var praktiserar din pojkvänn då?

2008-02-19 @ 16:05:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0