25/2 Får man inte åldras längre??

jag bara undrar asså.. jag menar, jag såg på Oprah förut idag, där pratade dom om att amerikanska folket åldras för fort visst det kan jag väl ta, och förstå med för den delen, men det var inte  det som var grejjen utan att dom hade gett ut en bok  som hette You: Stay young o så babblade oprah massor om att man ska se ung ut oså, visst om man åldras pga. sin hälsa så kanske man borde göra nått åt det. men jag fick känslan av att det var dåligt att åldras och att man skulle se så ung ut som möjligt.. jag tycket ialla fall att man borde få åldras utan att ha dåligt samvete, så länge åldrandet inte beror på ohälsa så klart då måste man ju  göra nått åt det.. eller iaf hälsan..

det var iaf känslan jag fick när jag såg på programmet, men men jag kan ju ha missuppfattat det jag vet inte.  Men men. För övrigt så pratade jag med kundtjänsten på Tvins idag och dom sa att orbireken ska finnas på Stora Vika livs så jag ska vänta tills min pojkvän kommer hem från jobbet sen ska jag ta med mig honom upp och kolla om vi kan hämta den trots att vi inte har fått nån avi, man ska kunna hämta paket bara man har kolli nummer oså så jag hoppas det ska funka. Annars har jag inte gjort så mycket idag, tagit det lugnt mest. Igår bakade jag bullar :p fast jag fick lite hjälp av min pojkvän oxå hihi men jag gjorde det mesta själv iaf :p inte för att det har nån betydelse men iaf :p haha 

det var allt för nu
S.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0