27/2 Bokrea, Harry Potter och Snus m.m.

Idag har jag vart och kollat in bokrean i nynäs. Jag köpte några böcker, bl.a senaste Harrypotter boken, Harry Potter och dödsrelikerna och en bok om snus till min pojkvän. Jag har inte läst Sjätte Harry Potter boken än, jag har den men har inte läst den, så tänkte börja med det senare sen. Förutom dom så köpte jag en liten bok som heter Tigers lilla träningsbok den var så söt så jag kunde inte låta bli, och så köpte jag en dassbok, altså en bok som man har på toaletten som man kan läsa när man sitter där om man finner det roligt.

förövrigt har jag inte gjort mycket idag, ska strax sätta igång med disken medans jag väntar på att min pojkvän ska komma hem från jobbet. Jo, jag har kollat lite på handväskor oxå men det är svårt att veta vad man ska köpa för nått, stor eller liten, vilken färg osv. så jag köpte ingen.


Böckerna jag köpte:
harrypotterdöds

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0