4/2 förkyld, semeldag i morron och möte på måndag

oj det var visst ett tag sen jag uppdaterade nu :p men men  det har inte hänt så mycke i mitt liv så finns inte så himlans mycke o skriva :p jag är förkyld,inte jätte mycket men ändå.. o så pratade jag med Syon idag, han ringde så nu har vi bestämmt möte på måndag så jag ska få praktikplats. så nu ska jag kurera mig så mycket jag kan under veckan så jag blir frisk ordentligt tills dess..

annars har det inte hänt mycket.. det är semeldagen i morron så jag o min pojkvän ska ner till nynäs en sväng på dagen och köpa semlor o så, vet inte om mamma hänger med det får vi se i morron antar jag..  förutom det så har det inte hänt mycket alls, det var strömmavbrott i en timme eller nått här om kvällen/natten nått annat har inte hänt tror jag. jag väntar på mailsvar från företaget som gör studentmössor o sånt, jag har mailat o frågat om det går att avbeställa osv. men dom har inte svarat än.. funderar på om jag ska maila igen eller om jag ska ringa till dom i morrn istället, får se, ska iaf in på hemsidan igen o kolla om jag missat nån info om det.

just nu slökollar jag på American Idol, det låter hemskt :p haha just nu iaf.. har inte hittills hört nån som sjungit bra iaf.. haha men men :p
ha de bra
S.


Kommentarer
Postat av: Anonym

med tanke på att du skrivit att du är känslig mot laktos så kanske du inte ska äta en hel semla, utan du och din pojkvänn kan dela på en.

2008-02-05 @ 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0