13/1 helgen som gått..

i helgen har jag inte gjort så mycket, jag har bara vart hemma och tagit det lugnt och umgåtts med familjen, annars har jag inte gjort så mycket, i fredags åt vi pizza på Arena, o handlade lite på willys... sen har vi mest tagit det lugnt och spelat spel o så..

Syon har inte ringt från skolan än med tiden för mitt möte med den andra syon, men jag kan inte göra så mycket åt det, hon skulle ringa när hon pratat med honom så hon gör väl det antar jag.. men hon ringer väl i morron antar jag..

idag har  vi tvättat hela dagen så vi har sprungit skytteltrafik mellan hemmet och tvättstugan hela dagen och kvällen.. jag har kollat en hel del på film på sistonne oxå, Erin Brockovich och Confecions of a teenage beauty queen bl.a  blir väl nått mer i kväll nu :p haha

nu ska jag gå o ta ut mina maränger som jag bakat ur ugnen så dom inte bränns
ha de bra
/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0