17/1 Pappa..

idag är det 5år sen jag och mina bröder förlorade vår pappa, det hände jättesnabbt, från den ena dagen till den andra, han var bara 58år gammal när han dog min pappa, han dog av hjärnnblödning på eftermiddagen den 17 januari år 2003. den dagen förändrades hela mitt liv, inte bara mitt för den delen, hela min familjs liv förändrades den dagen. Det går inte en dag utan att jag tänker på pappa och saknar honom enormt mycket. Det gör vi allihopa.

Det här är en dikt jag skrev till minne av honom för nått år sen:

Evig saknad, alltid älskad


jag saknar dig pappa


du var här o sen var du bara borta


du lämnade efter dig ett stort tomrum,


omöjligt att fylla.


det blev ett sår i mitt hjärta den dagen då du lämnade oss


dom säger att tiden läker alla sår


men jag kommer föralltid att vara ärrad.

som sagt så saknar vi honom varje dag, både jag och mina bröder, och även om han kanske inte alltid var den bästa pappan så var han våran pappa och den enda vi haft och kommer att ha. Och jag vet att många säger att dom förstår hur det känns att ha förlorat en förällder eller nån väldigt nära men man kan inte förstå helt förns man själv upplevt det. och en sak till alla er som nån gång sakt att ni önskar nån vore död eller att nån lika gärna kunde vara det, säg inte så, tänk efter.. när nån dött kommer dom aldrig mera tillbaka.. det är så hemsk att förlora nån så nära så den smärtan och sorgen önskar jag inte ens på min värsta fiende..

R.I.P Pappa  jag saknar dig otroligt mycket ;-(

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0