23/1 håller på o bli sjuk..

jag håller på o bli sjuk, har ont i halsen hela tiden, fryser och börjar bli snuvig :-(  vill inte.. har ingen lust att bli sjuk.. har haft lite ont i magen idag oxå men jag antar att det beror på osten på pizzan och grädden i semlan, men det går nog över snart hoppas jag. vill inte bli sjuk heller så hoppas att det inte blir värre än så här iaf.. men men sånt får man ju inte bestämma själv direkt.. eller man kan ju göra saker i förebyggande syfte typ klä sig varmt oså men blir man sjuk så blir man o då får man försöka kurera sig på bästa sätt, jag äter strepsils tex, dom är jätte bra för halsen och rätt goda oxå o så dricker jag te det är oxå bra för halsen pluss att man blir varm av det med..

annars har jag inte gjort så mycket idag, jag och min pojkvän åkte till nynäs en sväng och gick till hobbyaffären där jag köpte lite mera pärlor och ett par nya plattor som jag inte hade innan, sen köpte vi med oss semlor och åkte hem. annars har jag bara ätit pizza och suttit och lagt pärlplattor med min pojkvän o så åt vi semlor och tittade på en seriestart på ettan ett program som heter tv-stjärnan eller nått sånt, de verkar vara lite som idol fast att dom ska ha fram en ny programledare och så e det på ettan annars verkar det ganska likt, tyckte inte det var så bra heller, men de e klart det kanske blir bättre längre fram i serien.

nä nu ska jag kolla efter om jag kan hitta nått program som kan konvertera bilder till pärlplattmönster, det finns ett på en sida men det blir så stora plattor av det programmet så ska se om jag hittar nått så man kan välj storlek eller så..
ha de bra
S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du nu är så känslig mot ost och grädde, ät inte det då da. Om du vet om att du är känslig så är det inte så smart att äta en semla. Bara så du vet :)

2008-01-24 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0