26/1 Loppis och svar på kommentar

först ska jag bara svara på kommentaren till förra inlägget, nej jag har inte hittat nån praktikplats än vilket beror på att jag inte ska hitta nån själv utan jag ska få en praktikplats genom skolan, men jag har inte börjat min praktik än för att jag blev sjuk precis innan vi skulle ha mötet så jag kunde inte gå på det och jag har känt mig krasslig sen dess och därför inte velat börja nått riktigt än men nu är jag på bättringsvägen så det blir nog möte i början av veckan som kommer och sen praktik antingen i mitten-slutet på veckan eller till nästa vecka det beror ju på vad det blir o så, hoppas du är nöjd med det som svar.


nu till min dag, jag var på loppis idag med min pojkvän, min mamma och min storebror, jag köpte inget men jag fick en gammal fin väckarklocka av min pojkvän och några gamla fina smycken av min mamma annars var det ingen som handlade sådär våldsamt mycket, eller ja min pojkvän köpte massa frimärken och knivar, han samlar på vapen lite granna mest soft air guns o så o sen knivar så han köpte några gammla fina knivar som fanns där.

efter loppisen så hade vi nästan en och en halv timme tills bussen hem skulle gå så vi gick till en restaurang som ligger alldeles i närheten av där loppisen var och tänkte äta lunch,det var inte bra gjort, maten var inte bra där, jag och mamma beställde ost och skinksallad och då låg det ett skivat kokt ägg på toppen, det var alldeles grönt i kanterna och då sa vi till så dom tog tillbaka det osa att vi strax skulle få nya ägg men vi fick in salladerna igen så vi kunde äta under tiden, och efter ett tag så fick vi in nya ägg men den här gången var dom löskokta, inte färdiga altså, jag är inte speciellt kräsen men det såg inte bra ut så vi åt inte dom. vi åt färdigt,betalade och åkte hem, och efter ett tag fick vi alla ont i magen och mådde illa, min pojkvän mår fortfarande illa och ligger i sängen och vilar sig nu, själv känner jag mig bättre men har fortfarande lite ont i magen. så vi ska inte äta där nån mer gång.. vi åt ju inte samma sak, bara mamma och jag och ändå fick alla ont i magen efteråt, då e det ju inte oss de e fel på då måste ju det ha vart nått fel på maten på nått sätt.. hursom helst så ska vi inte äta där nått mer, de e dyrt oxå, ost och skink salladen kostade 72kr lixom.. men det hade inte gjort nått om den vart god o så..

jaja nu ska jag kolla runt lite medans jag väntar på att min virus sökning ska bli klar o sen ska jag gå o lägga mig i sängen o kolla på nån film eller så med min pojkvän.
ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0