Tisdagstema: förvaring

Nu kommer veckans tisdagstema! Temat denna vecka är förvaring, lite knepigt men ganska roligt, här kommer mina bidrag


pennor i kruka och max vid dator
Förvaring av pennor i kruka som jag tror att jag har målat, antingen jag eller någon av mina bröder. Pojken på bilden är min brorson Maximilian som är 7år gammal.


säker förvaring är viktigt
Säker förvaring är viktigt när det gäller en av världens giftigaste spindlar svarta änkan, den här bor på skansen akvariet och förvarades i den glaslådan på den gröna grejjen stående i en monter.

är du intresserad av att veta mer om tisdagstema eller vill du själv vara med så klicka här
S.


Kommentarer
Postat av: Sess

Oj oj jag trodde först ni hade spindeln hemma ha ha fy vilken läskig.

Kram

2008-06-25 @ 13:45:22
URL: http://calla.webblogg.se/
Postat av: Sess

Nä usch, ingen annan spindel heller för den delen

hujedamej, spindelfobi!!!!

Hur stor är den igentligen?

Ser ju ut som att baken på den är stor som en golfboll eller det är lådan som är liten?

2008-06-25 @ 19:53:03
URL: http://calla.webblogg.se/
Postat av: Sess

Usch va stort!!!

Hatar oxå spindlar men när jag är rädd för nått så vill jag veta all fakta och undersöka noga hi hi

Fast jag undersöker bara spindlar om dom sitter helt stilla och är inlåsta i en burk eller nått annars börjar jag gråta som ett barn hi hi

2008-06-25 @ 21:02:34
URL: http://calla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0