Amy Winehouse ska få hjälp av en exorcist!?

igår läste jag på en killes blogg om att Amy Winehouse mår dåligare än nånsin och jag såg då ett par bilder han lagt upp på sin sida, det såg inte trevligt ut, synd på en så ung person, det skrev jag oxå i kommentaren till honom att jag tyckte det var synd på en så ung person, jag har inte lyssnat värst mycket på hennes musik och har väl egentligen ingen direkt åsikt om henne men iaf, man har ju läst en del i tidningarna o så och det sista jag läste var att hon skulle in på rehab och sen har jag inte sett nått mer förns jag snubblade över inlägget i hans blogg igår kväll, så jag började fundera på vad som hänt henne och hur det gick på rehab-kliniken så jag gick in på aftonbladet.se och sökte på Amy Winehouse och fick se den här artikeln : http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2015986.ab 

Amy ska altså få hjälp av en exorcist som påstår att hon är besatt och han ska söka upp henne när han är i London för att se om han kan hjälpa henne, han vill ha 15 minuter med henne för att se om hon är besatt.. märkligt.. men jag vet inte, hon kanske är det, jag tror inte så mycket på sånt, eller jag vet inte vad jag tror om ifall folk kan bli besatta på det viset men men.. bara för att jag inte tror på det behöver det ju inte betyda att det inte finns eller går..

hoppas iallafall att hon får den hjälp hon behöver så hon kan bli frisk från sina missbruksproblem osånt, för det är som sagt synd på en så pass ung person och dessutom bra sångerska.. hon hade tydligen fimpat sig själv i ansiktet på en restaurang det var rökförbud på oxå stod det i en artikel.. hemskt..

S.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Mysan

Några trevliga fredagsplaner? :)

2008-03-28 @ 16:48:40
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0