1/4 min kusin är ett aprilskämt!

japp så e det, han föddes den här dagen, första april 1981 vilket gör honom till 27år idag :p Grejjen är att han var beräknad långt senare, tror det var 26april eller nått sånt och så föddes han den första april. Och när hans mamma, min moster ringde hem och berättade att hon fått en son var det ingen som trodde på henne, det var ju första april och eftersom han var beräknad såpass långt senare så trodde dom att hon skämtade :p Stackarn.. men man kan inte låta bli att skratta åt det lite oxå :p haha för hela historien i sig är ju rätt rolig fastän det såklart var synd att ingen trodde på henne :-)


Nu håller jag på att tvätta, kom hem för ca 10 minuter sen :p så det är ett tag kvar tills jag ska tillbaka till tvättstugan nu :p mamma kanske har kommit hem då så jag får sällskap.. torkskåpen i dom här tvättstugorna är hopplösa.. tvätten torkar inte ordentligt trots att man har det på den högsta värmen.. helknepigt... men men..
nu ska jag nog sträcka ut mig på soffan en stund tror jag

ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0