17/4 Besöksrekord!

Jag har haft besöksrekord idag! Woohoo :p f*n vad kul :p har inte haft så många läsare tidigare och nu har jag haft en hel drös idag :p skit kul verkligen hoppas det håller i sig :p haha! :D :D

förutom besöksrekordet så har jag varit på födelsedaskalas idag, en av mina kusiner fyller 13år idag så var dit med en pressent och fikade lite, min pojkvän och min mamma var oxå med.  Det var rätt kul att vara där en stund, gillar min moster och morbror och mina kusiner. Min morbror, som är min mosters man och typ "ingift" morbror fastän dom inte är gifta är helhäftig :p han säger alltid roliga saker oså, det gör min moster oxå förståss :p haha Lill-grabben, min andra kusin som inte är så liten han fyller snart nio var nog hyperaktiv eller nått :p haha nä då men han babbla som sjutton om inget speciellt, sa att alla var ap-russin o sånt där :p haha men han är söt lilla Filip :)

nä nu ska jag kolla vidare på spårlöst :p
har lagt in bilderna förresten så dom kommer in nån dag nu
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0