Jag ska förlova mig!!!!

Jag ska förlova mig med min pojkvän! Vi var och beställde ringarna idag! Jag är sååå glad! vi har pratat om det många gånger men bestämde oss för att vänta, och så igår när vi var ute på vår långprommenad så frågar han mig helt plötsligt om jag vill förlova mig med honom!  Vi hade egentligen tänkt vänta lite med att beställa ringarna o det men av nån anledning så blev det att vi åkte in idag och gjorde det! dom är jätte fina :D  så på fredag förlovar vi oss! på våran 14månaders dag :p och dessutom dagen efter min 20årsdag! jag vet att mamma planerat att vi ska göra nått i helgen men jag vet inte vad :p hihi

Jag är så lycklig över förlovningen så det är inte sant! älskar honom så fruktansvärt mycket och blir så glad bara jag tänker tanken på att vi ska förlova oss hihi! det är nästan som att vara nykär igen :p hihi, vår kärlek blir bara starkare och starkare, det känns.. vi älskar varandra så mycket och gör vad som helst för varandra :p den här veckan blir en toppen vecka!

ringar liknande våra :p

image33
Pierre 11/4-2008
Sandra 11/4-2008

Sandra + Pierre = ÄKTA KÄRLEK!!!

Det var allt för nu, nu ska jag försöka sova :p
natti
S.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så mkt, och stort grattis till förlovningen =)
Ha en toppendag idag

2008-04-08 @ 07:59:39
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Rebecca

Grattis! oj va roligt :) hoppas det håller för evigt nu då!

www.rebeccasblogg.se

2008-04-08 @ 22:49:10
Postat av: Stina Englund

grattis :)

2008-04-18 @ 02:47:34
URL: http://stinaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0