Tankar och funderingar...

sitter här i min ensamhet och lyssnar på älsklingens snarkningar och filmen på tv.. själv kan jag inte sova.. sitter och funderar på saker och ting.. tänker på framtiden o sånt.. på min kärlek till min pojkvän och sånt.. jag vill inte gå in på så mycket detaljer om vad jag funderar på det är för personligt.. men det är inte så kul.. oroar mig lite men inte så mycket... mest funderar jag på om jag ska tro på min intuition eller inte.. asså det är inget dåligt som jag oroar mig för eller så men jag oroar mig ändå.. förmodligen helt i onödan.. men  det jag tänker mest på är att jag sagt en sak och det jag och min pojkvän sagt till varandra har en tendes att bli så.. så jag funderar lite på det.. det måste ju inte bli så för att jag eller vi sa så men det är ju en del som gått som vi sagt så de e klart men funderar..

sen funderar jag på skolan oxå.. eller inte skolan så men jag måste ju snar söka om jag ska gå på folkhögskolan så ska ansökningen vara inne 15 april o det är ju rätt snart.. jag vet inte om jag vill det och jag blir inte ett dugg klokare av att läsa broshyrerna jag fick av min syo.. tror det blir komvux men vet inte säkert.. ska be min pojkvän hjälpa mig lite i morron med att titta på det med mig och hjälpa mig att komma underfund med vad som passar bäst oså..

nä nu ska jag nog försöka sova lite.. ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0