20/2 nästan frisk och det okända

Japp jag börjar bli frisk nu, så det blir nog att jag går till praktiken i morron om jag inte skulle råka bli sämmre, men det tror jag inte.. ska iaf försöka nu när det bara är två dagar kvar till helg och sen sportlov :p hihi har inte gjort så mycket idag, mest vilat och tagit det lugnt bara..  nu mår jag ganska bra, har lite ont i halsen bara men det är ju inget ovanligt :p

nu kollar jag på det okända samtidigt som jag skriver lite här :p dom är på nått slott jag kommer inte ihåg vad det heter och där spökar det tydligen aldeless förskräckligt mycket :p har inte följt med så mycke så jag är inte så inne på vad det är som hänt osv :p men det är ett bra program överlag, gillar inte vissa av madiumen men man kan ju inte gilla alla människor så de e väl inte så konstigt iofs :p men Jörgen Gustafsson och Terry Evans är mina favorit medium ialla fall, jag tycker dom alltid hittar det som dom berättar innan osv och är trovärdiga oså vilket inte alla är tycker jag :p men men :-)

nu ska jag fortsätta kolla på det okända o sen ska jag nog göra mig en kopp te tror jag
ha de bra
S.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0