22/2 varken sjuk eller frisk.. :-(

idag har jag inte mått bra, eller det har vart upp och ner, vissa stunder har jag känt mig bra för att i nästa stund känna mig helt slut och febrig.. har försökt att äta ordentligt och dricka mycket men det tycks inte vilja ge sig.. jag vet inte.. har väl antagligen nån infektion i kroppen som inte vill bryta ut riktigt och inte vill ge sig heller.. men men jag har ju sportlov nästa vecka så då ska jag väl kunna bli frisk tycker jag.. det är så jäkla jobbigt att hålla på såhär.. hatta fram och tillbaka. att vara varken sjuk eller frisk lixom.. ena dan känner man, ja men i morron kan jag gå jag mår bra nu, så nästa dag så vaknar man med huvudvärk och halsont och känner sig däckad typ.. de e inte kul, men tyvärr har jag en tendes att vara så tills det bryter ut ordentligt och när det väl brutit ut ordentligt så brukar jag vara sjuk två-tre kanske fyra dagar o sen blir jag helt frisk.. jag fattar inte varför det måste vara så.. hade föredragit att bli ordentligt sjuk på en gång vara sjuk tre dar eller nått o sen bli helt frisk, men jag har ju sån otur jämt och blir inte ordentligt sjuk på en gång utan jag går och mår halvdåligt i två veckor eller nått innan det bryter ut helt o sen kan jag få bli frisk.. men men inte mycket jag kan göra nått åt.. kanske kolla om jag måste byta vitaminer eller nått.. ska kolla min burk i morron o se vad det är för nått egentligen, de e nått multivitamin grejs.. jag kanske skullebehöva bara c-vitaminer och omega-3 eller nått.. ska kolla iaf.. 

annars har jag inte gjort nått idag, vilat bara, tittat på tv oså, sovit lite.. lagat mat och damsugit lite, men efter damsugningen var jag helt slut :p nä nu ska jag gå o bädda ner min trötta pojkvän :p
trevlig helg
S.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0