21/6 Sjuk

(gårdagens inlägg publicerat idag, det ville inte publicera sig igår)

hejsan!
Jag har gått och blivit sjuk, igår hade jag 39,4graders feber, idag har jag nog ingen feber men jag har enormt ont i halsen, käkar strepsils mot det, men man får bara ta dom varannan eller var tredje timme.
Ska eventuellt ta en liten prommenad med Pierre sen,  sköt med lite frisk luft.  Jag orkar inte göra så mycket utan blir trött vid minsta ansträngning nästan men jag har iaf blivit mycket bättre sen igår bara

om en vecka ska vi åka till Pierres föräldrar så jag måste bli frisk tills dess, men det är nog ingen större fara med det skulle jag inte tro.

nu ska jag fortsätta ta det lugnt
S.

(trevlig midsommar i efterskott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0