9/6 Idag kanske brorsan kommer!

Hej hej alla!
Idag kanske min storebror Tomas kommer hit och hälsar på en sväng, han ska på arbetsintervju på nått rederi, minns inte vilket, i morron iaf så han skullet komma hit idag. Det ska bli kul, har inte sett honom sen han var här när jag fyllde år för två månader sen ungefär, ännu roligare skulle de ha vart om han haft sina barn med sig, dom har jag inte sett sen förra sommaren, men det blir ju så när dom bor så långt borta..

i helgen har jag vart på Louises studentfest, jag har vart på skansen och så har jag delat ut reklam, igår var jag och fiskade oxå. Ska lägga upp lite bilder från skansen så ni får se senare sen. Nu ska jag nog ta och gå en prommenad snart :)

här kommer en liten bild på mig och brorsan när vi var på Hard Rock cafe dagen efter min födelsedag
jag och tomas på hard rock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0