10/3 bra dag och shoppingfunderingar..

jag har haft en bra dag idag, vart på dagiset som vanligt och lekt med barnen. Det har vart kul, trivs bättre och bättre där och det känns som om barnen börjar vänja sig vid mig för dom kommer mer och mer till mig och ber om hjälp oså.. det känns bra. Idag har jag läst mycket sagor för barnen och så har vi städat i dockvrån.

nu sitter jag här och väntar på att reklamen ska ta slut så outsiders kan börja igen.. sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, hjälpt till med maten lite bara typ och kollat på kockduellen, det var rätt roligt faktiskt. har väl inte så himlans mycket annat att berätta, jag ska till min moster i morron, hon fyller år på onsdag men nån av mina kusiner har hockeymatch då så vi ska dit i morron i stället, det ska bli kul att träffa dom igen, det var ett tag sen nu faktiskt..

sitter och funderar på om jag ska beställa lite kläder.. men jag vet inte.. ska iaf in och kolla lite på hm.com o lite andra sidor.. funderar på vad jag behöver för kläder, ja man kan väl iofs inte få för mycket kläder men om det är nått speciellt jag behöver eller så.. hm.. vad ska finnas i årets vår garderob tro? nån som har nått tips? behöver lite inspirations hjälp :p :-)

ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0