13/3 jag fick inte betala för maten på restaurangen :p

Jag har inte haft nån större lust att blogga på sista tiden, jag vet inte varför, kanske för att det blev klart här om dan att jag inte ska vara kvar på dagiset utan hitta en annan praktikplats, jag hade ju två veckor på prov och dom har gått så det finns inte mycket att säga om det egentligen, jag blev hemma idag för att jag var tvungen att ringa och prata med min syo osv, så jag ska på möte med honom på måndag och då ska vi diskutera praktikplatser och så ska vi prata om min framtid, altså om jag ska söka till komvux eller folkhögskola och vad jag ska söka för kurser m.m så det ska bli rätt kul, funderar dock på om jag ska skicka ett mail till Ola och dubbelkolla tiden, skrev nämligen fel tid på lappen jag skrev upp mötet på så nu är jag lite osäker även om jag tror att jag har rätt tid så får se hur det blir med det..

annars har det inte hänt så himla mycket idag, jag tänkte att jag skulle vara lite snäll idag och bjuda mamma och min pojkvän på middag på restaurangen där min bror jobbar, så vi åkte ner och gick dit och beställde, jag åt wienerschnitzel så gott så :p hihi men ialla fall så när vi skulle betala så gick vi fram till disken och så står en av dom som äger stället i kassan, mamma känner hans fru (det är han och frun som äger restaurangen) lite granna sen tidigare innan Stefan började jobba där och sen dess har man ju lärt känna dom lite bättre med åren, men iaf så lägger jag fram mitt betalkort på disken och då säger Åke, - Stefan bjuder på maten.. och så slängde han bången i soptunnan.. Så jag fick inte betala maten :p och jag tror inte att dom kommer att dra av det på Stefans lön heller, inte med tanke på att han slängde lappen :p :-)

i morron ska jag bara till dagiset och hämta mina tofflor och säga hej då, så det tar nog inte så lång stund sen åker jag nog hem på engång, kanske går in på nån av dom få affärer som har öppet då det beror på lite hur lång tid det tar och vilken buss jag hinner med från dagiset..

det var allt för nu, nu ska jag se om jag kan få nån ordning på mina kodmallar tror jag, eller så ska jag kolla efter en ny kamera för jag fick just reda på idag att min beställning på min systemkamera blivit makulerad..

Tack och hej
S.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske inte skulle ha varit sjuk så mycket.

2008-03-14 @ 05:33:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0