14/3 dax för lunch & eftermiddags Shopping

jag åkte upp till dagiset idag som det var sagt och hämtade mina tofflor, precis innanför dörren träffade jag Ing-Marie som jag pratade med en stund sen fick jag en kram innan jag skulle gå, det hela gick rätt fort och sen fick jag vänta på bussen ett tag, vid Valthornsvägen klev Louise på bussen och satte sig brevid mig så vi pratade en liten stund innan jag skulle av  bussen, jag fick springa lite men jag han med bussen hem sen oxå :p sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket mest kollat på tv, kollade oxå på Rush Hour en stund för det blev myrornas krig på alla kanaler helt plötsligt :p

men iallafall så börjar det bli dax för lunch så jag ska strax gå och slänga ihop nått :p får nog bli en omelett eller nått liknande :p sen ska jag ner till nynäs och kolla runt lite i affärer, det ska bli kul.. nä nu ska jag laga lunch, eller jag ska bara in och kolla hur mycket pengar jag har på kontot sen ska jag laga lunch

hejsvejs
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0