16/3 söndag, vårtecken och singing bee

idag har jag inte gjort så mycket, vi hade tvättstugan en stund på förmiddagen, tvättade inte så mycket så vi vart klara rätt så fort. Det har vart jätte fint väder idag, solsken och blå himmel, så jag och min pojvkän gick ner till båthamnen en stund och satt på en bänk och tittade på havet och fåglarna, sen efter en stund gick vi till stranden och på vägen såg vi en blåsippa och en tussilago :-) på stranden hade vatten nivån höjts massor, det finns en gungställning med två gungor på stranden och den ena delen av den brukar stå precis i strandkanten och nu stod halva under vatten.. även sand stranden såg annorlunda ut, sanden hade lixom tryckts upp så det såg ut som om det såg ut som om det var lågvatten fastän det inte var det, en sten som brukar vara halvtäckt med vatten var heltäckt och vattnet sträckte sig en halv meter innanför den mot stranden till.. 

förutom tvätten och promenaden har jag inte gjort så mycket, det har vart en lugn dag, har spelat DS, suttit lite vid datorn och fikat lite, nu på kvällen har jag tittat på Singing Bee, tyckte Peter fick dåliga låtar, med tanke  på att han är så pass ung.. men men det var rätt kul ändå faktiskt.. och nu sitter jag här och ska kolla på kameror och kläder, i morron ska jag på möte med Ola men de ska säkert gå bra :-)

ha det bra alla
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0