22/3 glad påsk! min nacke gör mindre ont idag :-)

ja GLAD PÅSK på er alla där ute!!!

jag hoppas att min kompis kommer att må bättre snart, läste hennes blogg för en stund sen och det verkar verkligen som om hon mår riktigt dåligt.. tycker så synd om henne, hon förtjänar inte det, som hon kämper o grejjar med precis allt, ställer upp för alla närsomhelst nästan osånt, hon förtjänar verkligen inte att må så dåligt.. jag hoppas verkligen att allt ordnar sig för henne så att hon får må bra igen.. det förtjänar hon..  ta en sån sak som när jag och den andra kompisen blev osams där för ett bra tag sen, hon hamnade i mitten och kände sig klämd och trängd, men hon försökte och försökte få oss sams igen genom att prata med den andra tjejen och med mig såklart men jag var ju inte sur på nån eller så och vill inget hellre än att allt skulle ordna sig.. jag vet inte hur många gånger hon har kommit och sagt till mig att hon försökt prata med den andra tjejen men att inget funkat att hon inte lyssnar typ eller nått sånt.. detta har hon gjort samtidigt som hon har kämpat på med skolan, stöttat andra kompisar med problem och haft sina egna problem.. och på nått vis känns det som om hon sätter sig själv sist.. tänker på alla andra först, att dom ska må bra och inte sig själv.. vilket hon måste börja göra.. var lite egoistisk gumman tänk på dig själv i första hand för en gångs skull! du kan inte vänta längre du måste se till att DU får må bra och lugn och ro nu!

image29
kommer du ihåg hur kul vi hade? så glad som du alltid var då det
är så du borde må nu.. kom ihåg att du alltid kan ringa eller smsa
mig när du känner för det...


Min nacke gör mindre ont idag, det känns bra är inte lika stel och kan vrida mer på huvudet det känns skönt, då vet jag att det i alla fall är på väg att gå över :p känns jätte bra det.. nä nu ska jag äta nått o sen börja baka tårta tror jag :p glad påsk på er iallafall

KRAM
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0