23/3 just vart på långpromenad i skogen

som rubriken lyder så har jag just vart på långpromenad i skogen, tillsammans med min pojkvän såklart, vi gick ut för att gå till kalkbrottet som ligger aldeless i närheten för att min pojkvän aldrig vart där och ville se hur det såg ut så vi gick dit och kollade och var där en stund och tittade på utsikten och jag berättade lite om stället, det jag vet altså jag vet ju inte så himla mycket men en del. så när vi skulle gå hem så fick vi för oss att vi skulle gå o kolla lite på dammarna som ligger i närheten av kalkbrottet så vi gick dit och gick omkring och ett var det var så hade vi hamnat borta vid fabriken :p  så vi fick oss en rejäl långpromenad men det var mysigt vi har ganska fint väder så det var skönt att vara ute och gå..

tog lite bilder som jag kanske lägger upp lite senare, har inte hunnit lägga in dom på datan än. nu sitter vi och tar igen oss lite granna och det ska jag fortsätta med nu :p

trevlig fortsatt helg
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0