9/3 Jag har köpt vitaminer!!!

japp jag har löpt nya vitaminer idag! så nu ska jag väl kunna hålla mig frisk ett tag, när jag blir helt frisk vill säga, mår visserligen bättre idag men är fortfarande förkyld.. inte kul.. men men det blir ju bättre och bättre så.. och i morron ska jag bara vara hemma och kurera mig så :-P

har inte gjort nått direkt idag, var till nynäs en sväng med mamma och Pierre, vi skulle lämna lite böcker på biblioteket och samtidigt passa på att handla lite, men vi hade så gott om tid innan bussen hem skulle gå så vi gick in på Bryggan en sväng, dom hade öppet idag, jag köpte tre tavlor och en kakburk är ganska nöjd med mina fynd :p men jag kände att jag inte är riktigt frisk när vi var ute altså, energin och konsentrationen försvan rätt snabbt oså.. men iaf så åkte vi till kvantum sen och där mötte vi på min moster och morbror så vi pratade med dom en stund.

och nästan precis när vi kommit hem så ringer telefonen, då är det Louise, hihi det var kul att prata med henne lite faktiskt, jag saknar henne.. hon skulle ut och festa ikväll, en kompis till henne fyllde 20 här om dan så dom skulle ut ikväll, hoppas hon har det roligt, men vi sa att vi skulle höras av och sen träffas nått längre fram, vi får se när det blir, det var iaf trevligt att prata med henne en stund :-)

efter dess har jag bara, hjälpt till med maten och sen gjort fruktsallad och kollat på melodifestivalen, Nordman till final!!! YES!!!!  sen har vi spelat lite spel och nu sitter jag här och skriver snabbt, ska hoppa isäng och gosa med min snutteplutt som ligger där och väntar på mig :p

Natti Natti
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0