Svar på kommentar..

1. om du nu tycker att jag verkar så oseriös så läs inte min blogg da! och du vågar ju inte ens säga vem du är, skriver anonyma kommentarer, har sett att du kommenterat förut nämligen, tycker det är fegt att kommentera anonymt, vågar man inte stå för det man säger och tycker kan man lika gärna hålla tyst tycker jag!

2. Jag vet att jag är sjuk ofta, och om du läst min blogg ett tag så borde du ha sett att jag har skrivit på minst ett stället att jag har ätit/äter vitaminer och/eller att jag ska börja igen. Jag slutade för att pillrena var så stora att svälja så det gjorde ont i hela kroppen när jag svalde dom efter ett tag, men jag ska kolla efter andra vitaminer. Och dessutom, hur konstigt är det att man blir sjuk när man är bland barn hela tiden? jag har min praktikplats på ett dagis, eller förskola som det heter nu mera, fullt med barn som hostar rakt ut och tar i allt, det är inte konstigt att man som ny blir sjuk rätt snabbt innan man blir van vid bakterierna, dessutom jobbar min mamma med att städa på ett kombinerat dagis/skola och drar oxå hem bakterier hela tiden som jag oxå blir påverkad av, min bror har precis avslutat ett vikariat på en förskola där han jobbat med maten som barnen tagit i och bestik osv, som dom har ätit på och han har säkert oxå dragit hem bakterier och eftersom jag som jag så måga gånger skrivt har lätt att få tex ont i halsen eftersom jag har känslig hals så blir jag oxå ofta lätt förlkyld och precis som jag oxå skrivit jag vet inte hur många gånger så tar det ibland tid för saker att bryta ut för mig och att jag ofta är småförkyld vilket får det att verka som om jag är sjuk ofta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

med tanke på att du var sjuk veckan innan du hade lov så verkar du oseriös eller lat. möjligtvis arbetsskygg. man blir inte sjuk efter två dagar på förskola, det tar nån vecka eller två. har du köpt vitaminer? tro inte det. ta dig i kragen och bete dig som en vuxen.

2008-03-08 @ 06:20:30
Postat av: Anonym

och föresten så får du skylla dig själv. det är du som skaffat en blogg och då får du faktist ta acceptera att folk skriver komentarer.

2008-03-08 @ 09:04:20
Postat av: Anonym

och sättet du skrev på i inlägget,det var ett barnsligt och omoget sätt att skriva på.

2008-03-08 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0