12/5 planer för dagen..

.. har jag inte så många :p
hon som jag ska träffa ville att vi skulle ses idag istället så jag kanske ska iväg och träffa henne.. annars så vet jag inte så mycket vad jag ska göra.. ska kanske åka till nynäs även om  jag inte ska träffa henne för jag behöver köpa en ny handväska och lite andra saker..  just nu sitter jag och lyssnar på min pojkvän som pratar med sin pappa i telefon för tillfället :p han skvallrade om att jag sagt att jag ville att vi skulle göra min svärmors goda fisk rätt till middag nån dag :p haha nu pratar dom trav, det är det mesta dom pratar om, trav och annan sport :p haha men dom har ju haft en travhäst och båda har jobbat i travstall oxå så det är väl inte så konstigt att dom pratar trav :p

ha de bra
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0