16/5 fika med Sofie..

japp idag har jag vart och fikat med Sofie, mötte upp henne utanför hennes praktik sen gick vi till skolan för hon skulle lämna sina böcker, det var bara en lärare där och hon skulle precis gå men sofie fick iaf lägga böckerna på sandras skrivbord.  Sen gick vi till Ica Kvantum och tog en fika, och satt och pratade om allt möjligt, det var trevligt, det känns bra att träffa henne, fast det känns fortfarande lite lite stelt men inte så himla mycket, men det blir nog bättre och bättre med tiden iaf :-) det är iaf jättekul att träffa henne oså hoppas vi kan träffas lite då och då iaf till en början, och sen kanske hitta på mer och mer saker tillsammans eller så vi får väl se lixom.. men vi kommer nog fortsätta träffas lite då och då iaf, kanske inte lika ofta som det blivit nu men vi får väl se antar jag..  :-)

nu gör jag inte så mycket men funderar på om jag ska gå och se till så att brorsan börjar med maten :p haha börjar bli hungrig och han ska göra hasselbackspotatis och det tar ju en stund :p  ikväll blir det att titta på hockey antar jag :p

ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0